Monday, September 2, 2013

Introduktion till bloggen

Eftersom denna blogg kanske kommer att te sig något annorlunda än de flesta andra bloggar där ute, tänkte jag att jag skulle börja min resa i bloggvärlden med att förklara lite varför jag skapar denna blogg, samt vad tanken är med den.
Min bakgrund är nämligen att jag är fullkomligt spelgalen. Jag gillar spel i alla möjliga olika former, och har gjort det sedan barnsben. Bland annat innefattar detta då olika typer av hasardspel, men jag spelar även mobilspel, videospel och så vidare en hel del. I Sverige finns det dock ganska många videospelsbloggar redan, så när jag bestämde mig för att skapa en egen blogg tyckte jag inte att det behövdes flera av dem. Istället tänkte jag vara lite annorlunda och skriva en blogg som handlar om hasardspel av olika slag.

Även hasardspel kan nämligen vara riktigt underhållande, men att lära sig spela dem kan ibland ta ett tag. Så varför inte starta en blogg där jag berättar lite om olika hasardspel, hur man spelar dem och så vidare?

Tanken är att berätta lite om mina personliga favoritspel, helt enkelt, men även om några av de spel som är mest populära i hasardspelsvärlden just nu.

No comments:

Post a Comment